Discussion about this post

User's avatar
Utku's avatar

Harikasın adaşım. Bu arada İspanyolca sineması gerçekten de çok iyi 👏👏👏

cagru's avatar

Peki insanın hayatına anlam katmasının ön koşulu kendine engeller kurgulayıp bunları aşmayı kendine görev edinmek olabilir mi sizce? Kendi taşımızı "yok" yere yüklenip bitmemek üzere yuvarlamaya koyulmak gerçekten sisyphusu mutlu hayal etmeye yetmeli mi yoksa bu üretkenlik adı altında modern toplumdan post-moderne uzanan toplumun sürdürülebilirliğini amaçlayan bir zorunlu öğreti midir?

Yazınızı keyifle okudum önerileriniz için teşekkürler

5 more comments...

No posts

Ready for more?