Discussion about this post

User's avatar
Cigdema's avatar

Merhaba ben de hayatımın farklı dönemlerimde hep günlük tutmuşumdur. Ben 2.türde günlük yazanlardanım. Yani genelde hayatın pik yaptığı zamanlarda daha çok günlük yazmışımdır. Ama şunu belirtmeliyim ki günlük yazmak kişiyi çok rahatlatan bir aktivite.

2 more comments...

No posts

Ready for more?